Category Archives: princess phone sex

Humiliation Phone Sex with a Bratty Princess

Hey its your favorite niteflirt cock tease! Princess Tegan.

Sure I could sit here and tell you how I wanna tease your cock with my mouth and stuff like that but we both know that is not gonna happen. Not really my style. Sure teasing you to the point of blue balls is my style and humiliating you is definitely something I can get into. BUT its the whole taking your pathetic scrawny dick in my mouth that I have an issue with.

humiliation phone sex

No amount of cock teasing is worth putting a small dick in between my pretty pouting lips. Nope so what will happen is me laughing at you till your cock starts to twitch in excitement over some girl even looking at the stupid thing.

I know your going but Princess Tegan thats just mean. Well let me inform you of a few things. I sound like I am all cuteness and sweetness but underneath that girl next door outer shell is a straight up bratty domme who dont care!

Dont care about your feelings and me hurting them.

Yup that must get your dick twitching even more. I will laugh and laugh at your short cummings all night long. This bratty princess will be the one reminding you of how that cock will never see the inside of a pussy ever. Almost said again. Pretty sure you have never fucked anyone haha.

Ya the small penis humiliation gets far more fun when your on the phone with me. Mainly cause your actually paying me to laugh at you and well like there is any better form of humiliation phone sex!

I think not. So give me a call and hear me giggle away.

Princess Tegan

Call Button

Twitter cdnteganstewart

Leave a Comment

Filed under 19teen phone sex, bratty domme phone sex, humiliation phone sex, loser phone sex, princess phone sex, small penis humiliation

Foot Fetish Phone Sex with Tegan

Its raining today but I am not letting that force my feet into boots. Nope! I am standing strong and still wearing my well worn flip flops. Well they didnt start out that way they were brand new at the beginning of spring this year but honestly I have no desire to slip my feet into anything else. Sure I know you guys with foot fetishes probably wanna see my cute bratty domme tooties in something other than flip flops but well too bad!

foot fetish phone sex

These roxy flip flops have been uber comfy and well i have trapsed all over the place in them. From the river pot holes to the lake to hiking to well fucking in the back woods area at a friend’s family cabin. Like I said everywhere!

Always making sure to have cute toes from a fresh pedicure. No reason to have chipped polish even if my flip flops are well worn. I mean I know you guys with a foot fetish love adorable feet. Smooth soles and the cutest of painted toes.

Yes I could go on and on about my feet after all they are the most adorable size 7 ever. You really should call me for some foot fetish phone sex fun. Just cause I am a barely legal teen doesnt mean I dont know how to tease you with some body worship fun!

Remember its Tegan the sweetest bratty domme you will ever find on Niteflirt.

Princess Tegan

Call Button

Twitter cdnteganstewart

Leave a Comment

Filed under bratty domme phone sex, foot fetish, princess phone sex

Bratty Domme Phone Sex with Princess Tegan

bratty domme phone sex

This princess had a horrible NYE! Well not in the way of I got stood up like who the hell would stand me up other than some fucking loser but in the way the guy I was making out with on Christmas Eve gave me the worst cold.

Like in bed watching Netflix and the only chill I had was from the fever. Only thing super excited about the NYE festivities was my cute cuddly kitty. He was soaking up the attention while he snuggled with me. Thanks buddy your adorable n all but so not the attention this bratty princess was looking for.

I had planned to get all dressed up in this amazing bebe dress that I got for Christmas from my sugar daddy. Ya sure its one of those I knew I was getting the present but really he cant ever resist taking me shopping for one and when I tell him I want some clothes he is jumping at it. The holiday is just well fluffy details.

So now I have to find another fun party so I can wear it. Hopefully one comes up super quick but I think my friends partied it up pretty good the other night. We were only going to a house party but the guy I was making out with on Christmas Eve was going to be there and well I wanted to be all hot sexy princess well more than the cute princess he sees all the time.

Its good to make a guy drool haha so my mom says.

I am hoping to be up and being that super cute giggly bratty domme phone sex princess really soon but well the voice is on holiday. I would be all glum face but it was pretty much worth it hahaha. Yes just gonna make you cuckolds out there drool over the info of what happened. hahah! This is why you love your Princess Tegan!

Ok so I am gonna go back and sip on my peppermint tea and find something else on netflix to watch.

Till later Tegan! You can always spoil me while you wait for me too. Check out my amazon list.

Princess Tegan

Call Button

Twitter cdnteganstewart

Princess Tegan’s Amazon Wishlist

Leave a Comment

Filed under bratty domme phone sex, cuckold phone sex, humiliation phone sex, princess phone sex, sugar baby phone sex